Το λουκάνικο του πάνα.

Το λουκάνικο του πάνα.
Καλή όρεξη!
Καλωσήρθατε στο Υβρεολόγιον.

Το blog αυτό είναι η online εκδοχή του μαθήματος της "Υβρεολογίας" που διδάσκεται στο τμήμα Υβριστικών Τεχνών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Φυσικά, η γλώσσα που χρησιμοποιείται δεν είναι και η πιο κόσμια, οπότε κλείστε το ένα μάτι και προχωρήστε στα άδυτα μιας υπέροχης τέχνης.

Κυριακή 5 Αυγούστου 2007

[Οι χριστοπαναγίες ~ Ένα... δύσκολο θέμα ]

Αξιότιμοί μου μαθητές,

καλωσορίσατε ακόμη μια φορά στο εκπληκτικό και συναρπαστικό μου blog, στο ανατρεπτικό και ως επι το πλείστον εκπαιδευτικό Υβρεολόγιον.

Αυτή τη φορά θα σας διδάξω με αγάπη, για ένα θέμα που απασχολεί όλους τους ανθρώπους του χώρου μας. Το θέμα μας είναι, λοιπόν, οι Χριστοπαναγίες.

Ως Χριστοπαναγίες ορίζουμε φυσικά τις ύβρεις που εμπλέκουν τα θεία. Αυτές μπορεί να είναι απο το "Γαμώ τον ****** σου" έως το "Η πούτσα του Μωάμεθ". Οφ κόρσ, οι περισσότερες είναι γνωστές, αφού χρησιμοποιούνται πιο συχνά ακόμη και απο το κωλόχαρ.

Ας δούμε μια λίστα με μερικές Χριστοπαναγίες:
  1. Γαμώ τον (put some holy thing here) μου
  2. Τον αντίθεό/αντίχριστό μου μέσα
  3. Γαμώ την (put holy-mary here) μου
  4. Γαμώ την θεούσα μου
  5. Γαμώ τον θεόφορό μου
  6. Γαμώ το ξυσταύρι μου
  7. Είσαι σαν την ψωλή του Μωάμεθ
  8. Γαμώ τους βούδες μου
  9. Γαμώ τη θεία κοινωνία μου
  10. Γαμώ την εκκλησία μου
  11. Γαμώ τα διαόλια μου
  12. Φάε τα αρχίδια μου καλόγρια
Αυτές είναι μερικές απο τις χαρακτηριστικές Χριστοπαναγίες που χρησιμοποιούνται σε καθημερινή βάση στην Ελληνική επικράτεια.

Για ποιό λόγο όμως θέλει ο Έλληνας να βρίσει το θείο; Την απάντηση σε αυτό το ερώτημα μας την δίνει ο αγαπητός μου συνάδελφος Πέτρος Ούτσος, ψυχολόγος με μεταπτυχιακά στην "Λειτουργία της Χριστοπαναγίας".
"Ο άνθρωπος θέλει να είναι απολύτως επιθετικός όταν χρησιμοποιεί την ευγενή τέχνη της ύβρεως. Το να βρίζεις τα ιερά, είναι ένας υπέροχος τρόπος να κεντρίσεις το ενδιαφέρον του αποδέκτη των βρισιών. Μάλιστα, έρχεται δεύτερο σε ισχύ μετά απο το κλασσικότατο "Γαμώ τη μάνα σου"."
Δεχόμαστε τις απόψεις του αγαπητού φίλου, Π. Ούτσου.

Βεβαίως, οι Χριστοπαναγίες μπορούν πολύ εύκολα να θίξουν τον κοινωνικό περίγυρο, γι' αυτό κα η χρήση του θα πρέπει να είναι περιορισμένη. Προτιμήστε καλύτερα τα soft-core "Γαμώ τον ΑΝΤΙθεό μου" (Είναι μια πούστικη δικαιολογία για να μπορείτε να βρίζετε τα θεία).

Παρακάτω, σας παραθέτω το εκπληκτικό ερωτικό τραγούδι του Τζίμη Πανούση, με τίτλο "Σ' Αγαπάω γαμώ τον ******* μου".

*Διόρθωση: Το τραγούδι ονομάζεται "Ερωτικό".


Με εκτίμηση,
Επίτιμος Καθηγητής Υβρεολογίας ΑΠΘ
Π. Α.

2 σχόλια:

meet-sos είπε...

κακά τα ψέματα, είτε πιστεύεις είτε δεν πιστεύεις η Χριστοπαναγίες σου γεμίζουνε το στόμα. Είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εθνικής μας ταυτότητας. Η τραγουδάρα του πανούση λέγεται "Ερωτικό" και όχι "Γαμώ τον Χρ..."

A. Π. είπε...

Πράγματι, έχεις δίκιο. Κεκτημένη ταχύτητα.